Ce aș face eu cu o tabletă Samsung Galaxy Tab 4?

ro_SM-T230NYKAROM_000239994_Front_black

Deși nu mă dau în vânt după tablete, câteodată mi-e prea lene să deschid laptopul, dar nici telefonul parcă nu îmi mai ajunge. Așa că, m-am decis: vreau o tabletă! Căutând frumușel pe celebrul Google, am descoperit că se găsesc tablete pentru toate buzunarele. Însă, Samsung Galaxy Tab 4 mi s-a părut cea mai potrivită pentru nevoile mele. Nu știu ce faci tu pe tableta ta, dar eu dacă aș avea această minunăție, m-aș uita până și la seriale pe ea. De ce? Pentru că, datorită procesorului Quad Core de 1,2 GHz cu siguranță serialele nu se vor întrerupe când îmi e lumea mai dragă. Dacă stau bine să mă gândesc, cred că e mai tare ca laptopul meu..hmm. Revenind, aș scrie pe blog de pe ea de oriunde am wi-fi, fără să îmi fac probleme că nu ajung la timp în fața laptopului. Să fim serioși, nimeni nu e permanent cu laptopul după el, așa încât tableta mi-ar fi de folos. Chiar și cumpărăturile le-aș face online mai ușor, pentru că, da, multe dintre lucrurile mele preferate le achiziționez online.

Ce-i drept, nu sunt fan jocuri, dar ca și pe telefon, cu siguranță aș avea unu, maxim două instalate, în caz de urgență. Dar, pentru că este subțire și foarte ușor de ținut în mână, aș citi cu drag și spor pe ea. Pentru că ador să citesc și pentru că uneori nu pot să îmi iau toate cărțile cu mine în vacanță. Ce să mai … vine ziua mea curând, se oferă cineva?

Leave a Reply

