O zi superbă cu Rexona

Te-ai întrebat vreodată câtă mișcare faci într-o singură zi? Sincer, eu nu. Întotdeauna mi s-a părut că nu fac prea multă mișcare, chiar dacă mă ocup de toate treburile casnice și, în afară de asta, de două ori pe săptămână mă relaxez la o ora de Zumba.

Infopgraphic_rexona_v5_medium

Am descoperit, o  dată cu Rexona, că noi femeile facem mai multă mișcare decât credem. O oră de dat cu aspiratorul este echivalentă cu o jumătate de oră de mers la pas. Și, dacă stau să mă gândesc, într-o zi obișnuită, fac mișcare aproape toată ziua. Primul lucru pe care îl fac dimineața este să mă dau fuguța jos din pat și să mă spăl pe dinți și să îmi îngrijesc tenul, un duș rapid mă trezește și mă energizează pentru ziua ce urmează să înceapă. Ce-i drept, ziua la mine începe după o ceașcă de cafea, dar sunt dimineți în care după 7-8 ore de somn am suficientă energie încât să dau cu aspiratorul, sau să spăl vasele și să fac puțină curățenie înainte de a îmi bea cafeaua. Deja vorbim de minim două ore în care nu cred că apuc să stau mai mult de 10 minute. Și eu care mă văitam că nu prea fac mișcare! Pentru că deja este vacanță, după ce îmi beau cafeaua, ori plec la cumparaturi, ceea ce înseamnă minim 2 km de mers pe jos, dus-întors, până în piață. Ca să nu mai spun că am de urcat o minunăție de deal, că deh, așa e când „colo-n deal e o casă, acolo stă mândra mea”. Ar trebui să fiu suplă la câtă mișcare fac zi de zi! Ajunsă acasă, pentru că mai am doar câteva ore până plec la Zumba, probabil mă apuc de gătit, ceea ce pentru mine este o adevărată plăcere. Dar, pentru că sunt o tipă energică, până și gătitul este ca un maraton pentru mine. Îmi consumă o bună parte din timp și energie, astfel încât îmi rămâne doar puțin timp pentru blog și facebook pentru că apoi deja plec la sală.

Și dacă toată energia acumulată peste noapte nu a fost suficient consumată, pentru mine o oră de Zumba este un fel de energizant. Știu, poate sună ciudat, dar Zumba este marea mea dragoste. M-am îndrăgostit de acest sport acum un an și încă nu ne-am despărțit, ceea ce nici nu se va întâmpla prea curând. Dacă anul trecut aveam un instructor drăguț, acum am cea mai tare instructoare. I just love her, e the best. Are grijă ca lenea și oboseala să nu se lege de mine și să fiu activă fiecare minuțel din oră. Dacă se întâmplă ca în ziua respectivă să fiu obosită,  nici nu stă pe gânduri și Silvia se așează în fața mea și mă motivează să lucrez mai departe. După o oră de Zumba sunt mai fresh ca niciodată și de fiecare dată sunt suparată că se termină. Parcă ziua pentru mine abia începe, chiar dacă ajung acasă transpirată din cap până-n picioare, de parcă abia am ieșit din duș. După Zumba, un duș spală toate urmele, astfel încât pot ieși liniștită cu prietenii mei. Nu-ți imagina că vin acasă și dorm. Aproape niciodată! Am atât de multă energie, încât adorm după ora 12, chiar dacă m-am trezit la 7.

Dar, pentru  a putea rezista într-o astfel de zi, am nevoie de un deodorant foarte bun. Sunt pretențioasă când vine vorba de deodorante, deoarece am o piele sensibilă și deseori mă aleg cu mâncărimi sau iritații. Ca să nu mai zic că până mă decid asupra mărcii, urmează o nouă problemă: mirosul. Oare există cineva mai pretențios ca mine?

Norocul meu este că cei de la Rexona România au creat deodorantul potrivit chiar și pentru mine. Deodorantele antiperspirante Rexona oferă un beneficiu unic: protecție eficientă împotriva transpirației și prospețime îndelungată, grație formulei patentate MotionSense™ – microcapsule ce se activează la fiecare mișcare. Rexona este astfel primul deodorant din lume care conține microcapsule activate de mișcare, pentru protecție antiperspirantă eficientă și senzație de prospețime pe parcursul intregii zile.

Pentru că susține un stil de viață activ, Rexona a creat MotionSense, o tehnologie inovatoare, cu microcapsule, ce se activează la fiecare mișcare.

Cu cât faci mai multă mișcare, cu atât se eliberează mai multă prospețime. Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare mișcare pe care o faci, pentru ca tu să te bucuri de o senzație de prospețime îndelungată. Oricare ar fi pasiunea ta și orice ti-ai dori să realizezi, Rexona, cu tehnologia unică MotionSense, te ajută să faci faţă provocărilor fiecărei zile.

Rexona chiar nu te lasă la greu.

Eu sunt o fericită că am scăpat de problema asta și mă pot concentra pe activitățile mele de zi cu zi. Încearcă-l și spune-mi într-un comentariu părerea ta!

Te aștept!

Leave a Reply

