Vacanță la Paris și o lenjerie potrivită

Se spune că fetele sunt campioane în materie de cumpărături online. Fie că tratează o depresie, o despărțire sau pur și simplu un pic de timp pierdut, fetele întotdeauna găsesc ceva de cumpărat. Pentru că am tot achiziționat în ultima perioadă aproape tot ce aveam nevoie și pentru că de terapia prin shopping e și păcat să scapi, m-am gândit eu că lenjeria mea nu mai este așa de drăguță și, dacă tot fac modificări prin cameră, ar fi timpul pentru una nouă. Așa am descoperit cele mai drăguțe lenjerii de pat. Site-ul lor este foarte bine organizat, nu mi-a trebuit mult timp să descopăr exact ce au ei acolo. Am intrat, am văzut, am selectat și m-am ales și cu o ofertă foarte bună: lichidare de stoc, 1+1 gratis . Eu zic să intri și să te convingi. Eu mi-am ales deja două și o să ți le arăt și ție mai jos.

_vyr_561121519Scanare-33

_vyr_561111117JAB-14

În afară de produsele variate, am descoperit și că au o campanie în desfășurare: Summer Black Week, unde ofertele sunt foarte tentante. Aflată la cea de-a doua ediție, Summer Black Week se desfășoară în perioada 13- 20 august și în afara prețurilor mici, dacă faci cumpărături în această perioadă intri automat în cursa pentru o Excursie la Paris de trei nopți, transport și cazare incluse, în perioada 15.11.2015-05.12.2015. Mai bine de atât nici că se putea!

Spor la cumpărături!

header-eshop-landingpage

Leave a Reply

