Lumea dinozaurilor

download (1)

Zilele trecute am avut ocazia să vizitez Dino Parc, Râșnov. O dată intrați în lumea dinozaurilor, am fost fascinați de dimensiunile lor, aflând astfel că sunt atestați istoric ca dimensiune. Fie ei dinozauri carnivori sau ierbivori, un număr de 45 de dinozauri ne-au încântat privirile. Pentru că printre noi am avut și un vizitator de 9 anișori, fascinat de această lume, am plecat de acolo doar cu un dinozaur la pachet. Puțin dezamăgit aș zice eu, dacă s-ar fi putut i-ar fi luat pe toți acasă. Câteva zâmbete triste și cu greu ne-am luat adio de la celebrii dinozauri. M-a înmuiat puțin, trebuie să recunosc. Ce minunat e să fii copil și să îți faci probleme că dinozaurilor le va fi frig noaptea dacă tu nu ai grijă de ei, sau că vor muri de foame dacă nu îi vei hrăni. Nu mi-a rămas de făcut nimic în această privință, decât să găsesc o soluție să aduc Dino Parc pe pereții camerei sale.

Cred că am descoperit cum poate fi împăcat fiecare copil care îți dorește să trăiască în această lume de mult apusă. Dinozaurii sunt mari și nu pot fi colegii de camera ai copiilor noștri, dar nici să transformăm camera copilului într-un depozit de dinozauri parcă nu sună prea bine. Căutând soluții pentru copii morocănoși, am descoperit că există oameni care ne-au luat-o înainte. Navigând pe internet, am dat peste cel mai drăguț tapet cu dinozauri din câte am întâlnit. Tapetul este realizat în culori magice și reprezintă lumea dinozaurilor. Este ideal pentru a ajuta copilul să învețe culorile și numerele, trebuie făcută prezența dinozaurilor înainte de culcare, nu-i așa? Se aplică foarte ușor pe perete și aduce zâmbete neprețuite. Eu zic că fiecare copil merită să aibă o camera așa cum îți dorește și dacă asta își doresc ei, de ce să nu le îndeplinim dorințele? Și chiar dacă ai 5, 6 sau chiar 9 ani, lumea dinozaurilor te primește oricum.

6010-500x500

Să ne apucăm de treabă!

Leave a Reply

