Când ar trebui să te căsătorești?

Există foarte multe femei care văd o căsătorie prematură ca pe cea mai mare reușită a vieții lor. Unele dintre ele se căsătoresc pentru a scăpa de acasă, sau pentru a beneficia de micile cadouri pe care le primesc de-a lungul căsniciei de la soțul bogat și bătrân pe care și l-au ales. Când zic prematură, mă refer că o căsătorie ar trebui să apară ca o continuare a relației de iubire, la momentul potrivit, după ce ambii parteneri s-au convins că vor să se dedica unei vieți împreună, nu după foarte puțin timp de relație. Cele mai multe căsnicii eșuează, tocmai pentru că nu s-a ținut cont de multe aspecte atunci când s-a luat această decizie.

casatorie

Am întâlnit fete care erau deosebit de încântate că au reușit să se căsătorească până la 25 de ani și m-am ales cu o privire de genul „ tu nu ai avut noroc!”. Pentru acestea, am un mesaj mai aparte: dragelor, am fost și sunt o pretențioasă și sunt de părere că toate lucrurile se fac la timpul lor. Și dacă nu m-am măritat până la 25 de ani, nu mă consider cu nimic mai prejos de voi, ci din contră, sunt perfect mulțumită de libertatea pe care o am și de statutul meu din prezent. Pentru că o căsnicie înseamnă mult mai mult decât o simplă înmatriculare, cum îmi place mie să o numesc. O căsnicie pleacă de la iubire, respect și ajunge la susținere, devotament și, de ce nu, sacrificiu, într-un sens plăcut. Și multe altele.

Însă, nu cred că există o vârstă la care să te căsătorești. Totul se întâmplă când trebuie să se întâmple. Tu ce crezi? Când ar trebui să te căsătorești?

3 thoughts on “Când ar trebui să te căsătorești?

Leave a comment