Nopți la Monaco

Hello! Iată și prima postare pe acest an. Va doresc tuturor un an minunat, plin de bucurii și timp pentru voi. Pentru ca uneori avem nevoie și de relaxare, iar eu am inceput anul cu un mic concediu.

Revenind, Natasa Alina Culea a lansat volumul Nopți la Monaco acum ceva timp, însă este primul dintre romanele ei pe care nu l-am primit cadou. A fost o plăcere deosebită să investesc intr-o operă de artă. Natașa este preferata mea încă de când am aflat de spinii lui Marat. Trebuie sa recunosc ca rămâne in continuare volumul meu de suflet. Am reușit să citesc cartea in doua zile, nu m-am mai grăbit sa aflu toate detaliile dintr-un foc si cred ca a fost mai bine. Natașa este o scriitoare talentata, pune suflet in operele sale si lucrul asta se simte. 

Am fost un pic surprinsă la inceput ca nu ii recunoșteam stilul. Imi imaginam ca trebuie sa fie o intriga pe undeva, dar ju mai aveam răbdare. Ce-i drept, din cauza asta mi-au trebuit doua zile sa o citesc. Dar ma bucur ca Natașa a demonstrat încă o dată că pasiunea si talentul fac treaba buna.
Acțiunea romanului începe undeva la țară,  cu Nicoleta Dragomirescu in rolul principal, al treilea copil al unei familii sărace. Nicoleta vrea să-si depășească situația, iar totul se schimba cand ajunge sa locuiască in Ploiești cu o matusa. Ii plăcea la școala, descoperă cărțile si își da seama ca locul ei nu este intr-un sat sărac, uitat de lume. Acasa nu era tocmai preferata familiei și era conștientă că doar plecând din Văleni va avea un viitor. 

Naiva, ca orice tânăr la 18-19 ani, după moartea mătușii care i-a fost mentor si datorită căreia a reușit sa termine un liceu si sa se înscrie la Facultatea de Litere, se muta in București, in speranța ca viața va fi mai ușoară pentru ea. Cunoaște aici fiorii primei iubiri, dar si prima mare dezamăgire. Trece printr-o întrerupere de sarcina, iar lucrul ăsta o face sa plece din țară. Malta, prima dintre destinații, este țara care ii va schimba destinul. Înainte de a pleca din România face un împrumut la banca, bani pe care nu are de gând sa ii mai restituie. Însoțită de pisica ei Margot, singura si intr-o țară străină are parte de mari provocări. Cu greu își găsește de munca, însă este remarcata prin Frumusețea si inteligenta ei. Ajunge astfel sa încheie contracte pentru un om de afaceri din Malta, contracte nu tocmai normale, sa le zic asa. De la Rio si pana la Monaco, peripețiile se țin lanț. Este nevoită chiar sa se culce cu unii dintre oamenii de afaceri pentru a putea încheia contractele respective. Însă contul ei bancar creștea văzând cu ochii si câștiga mai mult decât si ar fi putut închipui vreodată. Le trimitea bani chiar si părinților ei, iar locul care va avea un impact asupra ei va fi Monaco. Atrasa de lux, din cauza sărăciei in care a trăit, continuă sa aibă parte de peripeții. Își cunoaște aici un prieten de suflet, un om care o va ajuta ori de câte ori va fi nevoie, dar si oameni de cea mai joasa speța, care vor încerca sa i fure tot ce are.

Deși trece prin nenumărate peripeții, Nika devine o femeie adevarata, care intr-o zi va fi soția lui Carlos Oliviera. Cine este acest Carlos si cum se vor cunoaște, va las pe voi sa aflați citind-o pe Natașa. 

Daca imi place ceva la Natașa este stilul jn care scrie. Nu se chinuie sa introducă cine stie ce înfrumusețari, la ea totul este frumos. Ti- e ușor sa o citești, parca paginile se mișcă singure înaintea ta. Si iti intra la suflet! 

Mulțumesc, Natașa, pentru minunate tale gânduri! 

2 thoughts on “Nopți la Monaco

Leave a Reply

