Coffee lover

Neatza! Am facut o si azi lata si nu am dormit mai mult de 9. Asta inseamna om cu job! 

Imi place sa mi beau cafeaua in pat, dar pentru ca locuiesc singura trebuie întâi sa ma conving sa ajung la Bucătărie. Uneori imi imaginez ca am in buton langa pat si apăsând pe el My Prince imi aduce cafeaua aburinda la pat, cu putin lapte si dulce asa cum imi place mie. Dar ma trezesc repede din visare și ma duc sa apăs pe un singur buton. Da, nu ne mai place cafeaua la ibric decât cand este mama acasa. In rest, am devenit si eu puturoasa precum restul lumii.

In zilele libere mai e cum mai e, însă la munca de cele mai multe ori cafeaua imi ajunge chiar si pana la 16:00. 

But i am a coffee lover de vreo 4 ani!

Sa ma dea cineva jos din pat, va rog!


P. S: asta e din vremurile bune cand duminica ne beam cafeaua in oraș :p

2 thoughts on “Coffee lover

Leave a Reply

