Smartphone-ul e viața mea

 

Hello! Ce mai faci?

Sunt eu, smartphone-ul din buzunarul tau.

Da, da! Ai auzit bine!

Sunt aici aproape de tine în fiecare zi, noaptea dorm lângă tine în pat, poate chiar sub perna ta, dar sunt mereu aici lângă tine. Știu că mă iubești, pentru că altfel m-ai arunca pe un raft și m-aș umple de praf până ți-ai aduce iar aminte de mine. Săraca tabletă! Azi m-am gândit să-ți vorbesc și să te rog să ai mai mare grijă de mine. Mai ști dimineața aia în care te-ai trezit târziu după o noapte în care ți-am fost alături la discuțiile cu Ana? Da, dimineața aia în care tu ai întârziat la munca, iar eu am aterizat pe podea, printre chei și cafea. Dimineața aia a făcut diferența. M-am simțit neglijat și deși eu îți sunt alături în fiecare zi, tu n-ai făcut decât să mă ridici și să mă arunci în buzunar. Mi-ai rupt inima în mii de bucățele și acum stau și plâng crezând că nu vei mai avea grija de mine. Te-am văzut aseară când ai șters praful de pe tabletă și m-am speriat. Ce o să se întâmple cu mine? Mă duci la doctor, nu-i așa? Pe tabletă doar ai rugat-o să îți găsească clinica potrivită pentru reparațiile inimii mele? Spune-mi, te rog că e așa! Sunt negru și frumos așa cum ți-ai dorit, te ajut tot timpul, chiar dacă uneori e cam solicitant să fac atâtea lucruri pe cât ai tu nevoie, așa că, te rog, nu renunța așa ușor la mine. Când te-am însoțit la ședința aia luna trecută, m-ai așezat cu mândrie pe masă, printre ceilalți prieteni ai mei. Dar știi ce am observat? Smartphone-ul lui Mihai avea o haină tare draguță și își pusese niște ochelari tare drăguți. Oare de unde îi achiziționase? Eu zic să vorbești cu acest Mihai și să-l rogi să te îndrume să-mi cumperi și mie o pereche după ce domnul doctor mă repară. Am auzit eu când ai tăi colegi spuneau că dacă aveai grijă de mine de la început, inima mea ar fi fost ok chiar și după o lovitură. Așa să fie oare?

Șiiiii…hai să te ajut tot eu. Când am ajuns la tine acasă, primul lucru pe care l-ai făcut a fost să intri pe site-ul celor de la Smart Protection și să îmi cauți haine. Dar te-ai răzgândit, nu știu de ce. Pentru că medicamentele vor fi prea scumpe ca eu să fiu iar bine, iar tu faci ceva eforturi să mă ajuți, îți recomand să nu mai stai pe gânduri și să profiți de campania de Valentine’s Day și să îmi cumperi și mie ochelari d-ăia mișto ca ai smartphone-ului lui Mihai. Sunt la reducere și data viitoare când vei mai fi în grabă, datorită acestei folii protectoare a lor, eu nu voi mai pății nimic. E simplu! Intri, cumperi și mă salvezi și pe mine de dureri, dar și pe tine de o gaură în buget.

Mulțumesc,

Cu drag,

Smartphone-ul tău care te iubește mult!

tempered-glass-ultra-smart-protection-apple-iphone-5se

P.S: Știm cu toții cât de importată este tehnologia pentru noi și cât de mult ne dorim să o folosim cât mai ușor și cât mai repede, așa că o folie de protecție te scutește de un ecran spart, a cărui înlocuire este mult prea scumpă. Foliile Smart Protect vin la pachet cu soluție pentru ecran, astfel încât instalarea lor să fie cât mai rapidă. Protejează-ți smartphone-ul și bucură-te cât mai mult de el!

Leave a Reply

